VÄgbeskrivning till oss!

Järfälla Brukshundklubb
Tånglöten - Järfälla

Oavsett om du går, cyklar eller tar bilen så är det smidigast att skriva in Tånglöt i Google Maps så kommer du hitta rätt.

Vägbeskrivning från E18:
Tag avfart 154 (trafikplats Jakobsberg) vid IKEA.

För dig som kommer från söder med Stockholm i ryggen, när du kört av E18 så ska du svänga vänster under E18 och tar sedan höger i rondellen.

För dig som kommer norrifrån med Enköping bakom dig, efter du kört av E18 så ska du köra rakt igenom rondellen och det innebär att du tar den andra avfarten ut ur rondellen.

Ni fortsätter sedan rakt fram förbi brandstationen på höger sida och rakt igenom rondellen ni kör in i (andra avfarten med andra ord) och fortsätter rakt fram.
Passera trafikljusen och fortsätt framåt, Cirkle K ligger precis i korsningen på er vänstra sida.
Fortsätt lite till och när Shurgard dyker upp på er högra sida så ska ni strax svänga höger vid skylten "Järfälla Brukshundklubb" och vidare in på en grusväg som går under E18 igen. Håll vänster efter tunneln och så kommer ni se våra träningsplaner och klubbstugan.

Välkomna!

Koordinater: