TRäning och tävling på Järfälla Brukshundklubb

Vi arrangerar tävlingar och för den träningssugne står vår klubb till förfogande för aktiviteter. I kalendern hittar ni eventuella bokningar av klubben och kurser har givetvis företräde, men det finns gott om plats på vår klubb så medtag glatt humör och eventuellt en hund att träna!  Vi ses!

VÅRA TÄVLINGAr

Just nu har vi inga inplanerad tävlingar

ÖPPET HUS för hundälskare!

Öppet Hus är ett utmärkt tillfälle att besöka oss och lära känna såväl klubben som andra hundälskare. Öppet hus ligger just nu under planering.

Träningsgrupp lydnad och brukslydnad

Sugen på att få starta på ett prov eller tävling?
På torsdagar tränar en träningsgrupp i Lydnad och Brukslydnad, så är du intresserad av att ingå i en grupp som stöttar varandra på torsdagskvällar är du välkommen att höra av dig till gruppen!
Läs mer och hitta kontaktperson Zandra på Facebook och evenemanget!

Träningsgrupp IGP och BSL

IGP och BSL är en tränings och tävlingsform där disciplinerna spår, lydnad och skydd (endast IGP) ingår.
Utöver dessa två så finns det ytterligare förgreningar inom denna sport som man kan läsa mer om här.

Just nu har vi ingen träningsgrupp i IGP och BSL!